בשכבה הזאת נוסיף צבעי מים מעל הג’סו כדי להתחיל ליצור הרמוניה בכריכות שלנו.
למעשה נתחיל להכיר את אלמנט הצבע ואת החשיבות שלו ביצירת קומפוזיציה. נחזור אליו שוב אחכ בשכבה החמישית.
נשתמש בשלושה ארבעה צבעים לכל היותר ונתחיל לכסות את הגסו בעדינות ובשקיפות. הגסו לא סופג טוב את צבעי המים- מה שמאפשר לנו ליצור אפקטים של נזילות ושל בריכות צבע קטנות. לאחר מכן כל ה”סימנים” האלו ישמשו אותנו כשנעבור עליהם עם פיילוט שחור.
אתן יכולות להחליט אם להשתמש באותם צבעים בכריכה הקדמית והאחורית או ליצור שוני בין הכריכות על ידי בחירה בצבעים שונים.